Helpcentrum

Ik bied ruimte aan

  • iLocate is een onafhankelijke website voor vraag en aanbod van commercieel vastgoed. Met meer dan 50.000 beschikbare kantoren, bedrijfsruimten en winkels behoort iLocate tot één van de grootste websites op het gebied van verhuur of verkoop van commercieel vastgoed.

    Of het nu een klein kantoor in Amsterdam is of een groot distributiecentrum in Eindhoven; iLocate brengt bedrijven op zoek naar ruimte rechtstreeks in contact met aanbieders.

    Bezoekers van iLocate kunnen zoeken in het aanbod en gratis contact opnemen met de aanbieder van de ruimte zodat er snel en eenvoudig een match kan worden gemaakt.
  • Heel eenvoudig:
    via de pagina: Plaats advertentie op iLocate krijgt u uitleg over de verschillende mogelijkheden. Er zijn gratis en betaalde mogelijkheden, deze worden hier uitgelegd. Voor makelaars of professionele partijen bieden we ook de mogelijkheid om via XML-feed bestandsuitwisseling objecten aan te maken en te beheren.
  • Klanttevredenheid is zeer belangrijk voor ons, desondanks slaan wij ook wel eens de plank mis. Dit mag natuurlijk niet gebeuren.

    Hoe nu verder?

    - We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice via: support@ilocate.nl
    - Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. U kunt hem mailen support@ilocate.nl of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.
    iLocate B.V. t.a.v. Klantenservice, Weteringschans 165, 1017XD, Amsterdam.
    - Heeft hij u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u natuurlijk altijd nog uw klacht voorleggen aan de Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/ of aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl.
  • De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.

    De genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst. Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:

    Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.

    Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.


    Indien u een Premium advertentie koopt, wordt uw advertentie na de 30 dagen gratis trial automatisch verlengd met 1 jaar en gaat u een bestelling met betaalverplichting aan. Na 1 jaar stopt uw advertentie-vermelding op iLocate vanzelf, tussentijds kunt u uw advertentie uiteraard wijzigen. Tijdens de proefperiode kunt u per email of telefonisch opzeggen en stopt uw advertentie na 30 dagen.
    Link: Download hier het modelformulier voor herroeping.
  • Indien u een advertentie wil plaatsen op iLocate gaat u naar de pagina: Plaats advertentie op iLocate. Op deze pagina maakt u een keuze voor het type advertentie en kunt u het bestelproces starten.

    U kunt kiezen uit twee type advertenties, Premium en Premium Plus. Voor makelaars die aan de voorwaarden voldoen is er de Professional listing.

    Kiest u voor een Premium listing dan heeft u 14 dagen bedenktijd.

    Kiest u voor een Professional listing, dan dient u een makelaar te zijn die aan de voorwaarden voldoet, bekijk de voorwaarden op deze pagina: .