Helpcentrum

Ik zoek ruimte

  • iLocate is een onafhankelijke website voor vraag en aanbod van commercieel vastgoed. Met meer dan 50.000 beschikbare kantoren, bedrijfsruimten en winkels behoort iLocate tot één van de grootste websites op het gebied van verhuur of verkoop van commercieel vastgoed.

    Of het nu een klein kantoor in Amsterdam is of een groot distributiecentrum in Eindhoven; iLocate brengt bedrijven op zoek naar ruimte rechtstreeks in contact met aanbieders.

    Bezoekers van iLocate kunnen zoeken in het aanbod en gratis contact opnemen met de aanbieder van de ruimte zodat er snel en eenvoudig een match kan worden gemaakt.
  • Op de pagina van het object waarin u geïnteresseerd bent kunt u kiezen om te reageren door uw gegevens in te vullen en te verzenden. Nadat u heeft gereageerd ontvangt u per e-mail de bevestiging dat we uw aanvraag hebben ontvangen. Nadat uw aanvraag aan de aanbieder van het object is verstuurd ontvangt nog een e-mail waarin staat dat uw aanvraag is verzonden aan de aanbieder. In deze e-mail vindt u ook de contactgegevens van de aanbieder.
  • 1. Bij koop-objecten

    De aangeboden prijzen van koop-objecten zijn in principe vrijgesteld van BTW-heffing. Is echter sprake van een levering van een bouwterrein of van nieuwbouw (waarbij de levering vóór, op of uiterlijk twee jaren na eerste ingebruikneming van het pand plaatsvindt) dan is BTW over de aankoopsom verplicht. Maar ook bij een 'ouder' pand kunnen koper en verkoper kiezen voor levering inclusief BTW. Indien er wel BTW betaald moet worden, dan staat dit bij de advertentie op iLocate vermeld.

    2. Bij huur-objecten

    De aangeboden prijzen van huur-objecten zijn in principe ook vrijgesteld van BTW-heffing. "Huurder en verhuurder kunnen echter gezamenlijk kiezen voor BTW-belaste verhuur. Hierdoor kan de verhuurder de aan hem in rekening gebrachte BTW in aftrek brengen." Indien er wel BTW betaald moet worden, dan staat dit bij de advertentie op iLocate vermeld.

  • Klanttevredenheid is zeer belangrijk voor ons, desondanks slaan wij ook wel eens de plank mis. Dit mag natuurlijk niet gebeuren.

    Hoe nu verder?

    - We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice via: support@ilocate.nl
    - Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. U kunt hem mailen support@ilocate.nl of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.
    iLocate B.V. t.a.v. Klantenservice, Weteringschans 165, 1017XD, Amsterdam.
    - Heeft hij u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u natuurlijk altijd nog uw klacht voorleggen aan de Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/ of aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl.