Burgemeester Haspelslaan 45-71 1181NB Amstelveen
Kantoor te huur aangeboden op Burgemeester Haspelslaan 45-71 in Amstelveen
Algemeen:
Het zelfstandige kantoorgebouw beschikt op de begane grond over een representatieve entree en twee liften in de kern. De beschikbare kantoorruimtes zijn strak, modern en open ingericht. Het totale metrage van het gebouw bedraagt ca. 3.474 m² v.v.o.. Deelverhuur of een uitbreiding van het metrage is bespreekbaar.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
1e verdieping
unit 01.02
ca. 292,5 m²
€ 3.900,- per maand
4e verdieping
unit 04.02
ca. 361,11 m²
€ 4.815,- per maand
Voorzieningen/ installaties:
De kantoorruimte is met oog voor detail hoogwaardig afgewerkt en is onder meer voorzien van:
- gemeenschappelijk entree;
- 2 liften;
- kabelgoten;
- uitgebreid inbouwpakket met diverse vergaderkamers;
- gescheiden toiletgroep;
- verwarming;
- topkoeling;
- zonwering d.m.v. screens.
Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Amstelveen Stadshart 2022" d.d. 01-02-2023 kent het object ter plaatse de aanduiding: ‘Kantoren’.
Voor exacte voorwaarden en overige invullingen of een uitgebreide bestemmingsomschrijving verwijzen wij u naar de gemeente Amstelveen, afdeling Ruimtelijke Ordening.
Bereikbaarheid:
Het gebouw ligt om de hoek van het Handelsplein en het Stadshart en op ca. 10 minuten rijden van Luchthaven Schiphol.
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend bereikbaar door de ligging naast de Beneluxbaan en nabij de Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen) en is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het OV?
Bus: goed bereikbaar met buslijn 171 en 357. De bushalte ligt op loopafstand van het gebouw.
Tram: tramlijn 5 (Amstelveen Binnenhof, via Amsterdam-Zuid naar Amsterdam CS), heeft het eindstation Amstelveen Binnenhof.
Trein: via zowel tramlijn 5 / 25 als buslijn 171 / 357 is Station Amsterdam- Zuid goed bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Direct naast het object bestaat in overleg de mogelijkheid tot parkeren (niet overdekt) voor € 1.250,- per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW (o.v.v. beschikbaarheid).
Daarnaast is parkeren mogelijk op de openbare weg of in de nabij gelegen parkeergarage Q-park (overdekt).
Huurtermijn:
In overleg, met als uitgangspunt tot 1-1-2026.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtneming van een termijn van 12 maanden.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen, dan wel een waarborgsom voldoen ter grootte van 3 maanden huurverplichting incl. BTW.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW. Verhuurder is bij vastgestelde huurprijs er van uitgegaan dat deze met BTW wordt belast. Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties zal verrichten. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Servicekosten:
€ 45,- per m² VVO per jaar, te vermeerderen met BTW als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Energie:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en door huurder gehuurde ruimte;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Terrein / parkeervoorziening:
- onderhoud buitenterrein en groenvoorziening.
Vaste installatie:
Brandpreventie:
- onderhoud en periodieke controle van de bij het gebouw behorende brandblusapparatuur;
- onderhoud en periodieke controle van brandmeldinstallatie.
Noodverlichting:
- onderhoud van noodverlichtingsinstallatie.
WTB-installaties:
- abonnementskosten Hero Balancer - 24/7 monitoring & aansturing van klimaatinstallaties;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, koel- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van drukverhogingsinstallatie.
E-installaties:
- onderhoud van de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud en periodieke controle van de slagboominstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van het gemeenschappelijk toegangssysteem.
Liftinstallatie:
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s).
Diensten algemeen:
Milieu:
- huur afvalcontainer, het afvoeren van huisvuil, inclusief het reinigingsrecht.
Hygiëne:
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede binnenzijde gemeenschappelijke ruimten.
Onderhoud:
- onderhoud en periodieke controle van de automatische deur;
- onderhoud van de gevel (inclusief reiniging);
- onderhoud van het dak;
- Onderhoud zonweringsinstallatie
- Onderhoud inbraakinstallatie algemene ruimte
Overige diensten/kosten:
- gebruikersheffingen zoals verontreinigingsrechten etc.;
- heffingen en belastingen van overheidswege;
- assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing;
- ongediertebestrijding;
- 5% administratiekosten over bovenstaande zaken.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Oplevering:
Oplevering en aanvaarding in overleg.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: B (weinig besparingsmogelijkheden).
Geldig t/m 26-02-2030.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Op aanvraag is het NEN 2580 meetcertificaat beschikbaar.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020 - 215 8800.
Kenmerken
Aangeboden als | Huur |
---|---|
Oppervlakte | 653 m² |
Bouwjaar | 1986 |
Gebruiksdoel | Kantoor |
Voorzieningen | Topkoeling, inbouwarmaturen, lift, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, en kamerindeling |
Buurt | Stadshart |
Wijk | Stadshart |
In de buurt
De 9 meest populaire buurten in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Bedrijventerrein Schinkel (27), Zuidas Zuid (17), Industriegebied Amstel (12), Buitenveldert Zuidwest (11), Amstel III deel C/D Noord (10), Stadshart (10), Vivaldi (9), Zuidas Noord (9), Buitenveldert Oost Midden (6)
De 6 meest populaire bedrijventerreinen in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Bedrijventerrein Schinkel (27), Bedrijventerrein Legmeer en Bovenkerk (17), Ambachtenstraat (3), Westermaat Express (1), Westwijk (1), Zwanengat (1)
Over Amstelveen
Amstelveen heeft een oppervlakte van 44,09 km2 met ruim 90.829 inwoners.
Waar in Amstelveen staat ruimte te huur of te koop?
Bouwerij (9) , Keurmeesterstraat (7) , Kuiperij (6) , Meerlandenweg (6) , Rembrandtweg (6) , Amsterdamseweg (5) , Bovenkerkerweg (5) , Burgemeester Haspelslaan (5) , Dorpsstraat (5) , Schweitzerlaan (4) in totaal van 0 straten
Vragen of opmerkingen
Zoekt u een kantoor te huur in Amstelveen? We bieden u nu een unieke ruimte aan te Amstelveen. Dit kantoor heeft een totale beschikbare oppervlakte van 653 m² te huur en ligt op Burgemeester Haspelslaan 45-71 in Amstelveen.
Heeft u interesse in dit object, vul dan het aanvraagformulier in. Wij brengen u rechtstreeks in contact met de makelaar of eigenaar van de ruimte zodat u direct een bezichtiging kunt inplannen of extra informatie kunt opvragen. Deze info niet juist?
Klik hier indien bovenstaande informatie niet juist is en u ons hiervan op de hoogte wilt stellen.