Overweg 3 A 1713HX Obdam
Kantoor te huur aangeboden op Overweg 3 A in Obdam
In het Gezondheidscentrum Obdam zijn o.a. de huisartsenpraktijk, de apotheek, het consultatiebureau van de GGD, een kinderopvang en Buurtzorg gevestigd. Daarnaast komen er op zeer korte termijn praktijken voor fysiotherapie, ergotherapie en Mensendieck bij.
Het gezondheidscentrum wordt gekenmerkt door o.a. herkenbare architectuur, moderne en duurzame materialen en een modern klimaatsysteem. Daarnaast hebben de zorgverleners afspraken gemaakt voor multidisciplinaire samenwerking in het gezondheidscentrum en deze afspraken vastgelegd in een “gebruikersgids".
Er is nog ruimte voor partijen beschikbaar, waaraan wel als voorkeur wordt gesteld dat deze het gezondheidscentrum nog verder versterkt.
De eerste beschikbare ruimte betreft één kantoor-/praktijkruimte van ca. 29,4 m² VVO (incl. een aandeel naar rato in de algemene ruimte en entree) op de verdieping.
De tweede beschikbare ruimte betreft de gehele 1e verdieping boven de apotheek. Deze ruimte is ca. 77,7 m² VVO (incl. een aandeel in de algemene ruimte en entree). Deze ruimte is per trap bereikbaar.
Bouwjaar
2002 conform de BAG Viewer van het Kadaster en volledige vernieuwbouw in 2023.
Huurprijs
Vanaf € 495,- per maand, excl. BTW.
Indien u niet kunt opteren voor BTW-belaste verhuur zal een BTW-compensatie in rekening worden gebracht.
Servicekosten
€ 30,- per m² VVO per jaar, te vermeerderen met BTW (prijspeil 1 april 2023) als verrekenbaar voorschot ten behoeve van de volgende leveringen en diensten:
- Gasverbruik inclusief vastrecht, voor algemene ruimte en voor het gehuurde;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht, voor algemene ruimte en voor het gehuurde;
- Waterverbruik incl. vastrecht;
- Onderhoud en periodiek controle/keuring van gemeenschappelijke installaties, te weten o.a. werktuigbouwkundige en centrale elektrotechnische installaties (zoals o.a. verwarming- en koeling installaties, luchtbehandeling, schuifdeuren, brandmeldinstallatie, brandblusmiddelen, etc.);
- Glasbewassing buitenzijde (4x per jaar);
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- Onderhoud tuin, erf en parkeerterrein;
- Periodiek reinigen goten;
- Verbruikskosten en periodiek onderhoud buitenverlichting;
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Inhoudsbeschrijving, opleveringsniveau en Installaties
Vanuit de centrale entree van het gezondheidscentrum zijn de verschillende (praktijk-)ruimtes in het gezondheidscentrum bereikbaar. De te verhuren ruimtes worden hoogwaardig afgewerkt en opgeleverd, voorzien van plafond-, muur- en vloerafwerking alsmede verwarming, koeling en ventilatie. Voor uw specifieke wensen op het gebied van afwerking en indeling gaan wij graag met u in gesprek.
Parkeren
Voldoende gemeenschappelijke parkeerplaatsen bij het object.
Bestemming
Gezondheidscentrum. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Koggenland.
Bereikbaarheid
Het gezondheidscentrum is centraal gelegen in Obdam en uitstekend bereikbaar met auto, fiets en openbaar vervoer.
Model overeenkomst
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting, te vermeerderen met BTW of BTW-compensatie en servicekosten.
Huurtermijn
Afhankelijk van het gewenste opleveringsniveau, doch minimaal 5 jaar.
Aanvaarding
Kan per direct.
BTW
De huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968. Indien u niet kunt opteren voor BTW-belaste verhuur zal een BTW-compensatie in rekening worden gebracht.
Indexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, conform de reeks consumentenprijsindexcijfers (CPI Alle Huishoudens), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek op basis van het meest recente prijsindexcijfer (thans 2015=100).
Huurprijsbetaling
In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Energielabel
Van het aangeboden object is een energielabel A beschikbaar.
Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.
?
Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Kenmerken
Aangeboden als | Te huur |
---|---|
Oppervlakte | 107 m² |
Bouwjaar | 2022 |
Gebruiksdoel | Kantoor |
Overige gebruiksdoelen | Zorginstelling, of als praktijk |
Voorzieningen | Mechanische ventilatie, inbouwarmaturen, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, en kamerindeling |
Buurt | Dorpsstraat en omgeving |
Wijk | Obdam |
In de buurt
De 7 meest populaire buurten in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Bedrijventerrein Braken (7), Dorpsstraat en omgeving (2), Opmeer-Noord (2), Opmeer-Zuid, Spanbroek (gedeeltelijk) (2), Obdam Verspreide huizen West (1), Spierdijkerweg en omgeving (1), Ursem Verspreide huizen Noord (1)
De 4 meest populaire bedrijventerreinen in de omgeving om een kantoor te huren zijn: De Braken (3), De Braken fase IV (2), De Braken fase V (2), De Veken (2)
Over Obdam
Obdam heeft een oppervlakte van 11,25 km2 en ligt in de gemeente Koggenland, met ruim 22.940 inwoners.
Waar in Obdam staat ruimte te huur of te koop?
Braken (6) , Butter (3) , Dorpsstraat (2) , Overweg (2) , Poel (2) , Duinweid (1) , Kwelder (1) , Lutkedijk (1) , Vaart (1) in totaal van 0 straten
Vragen of opmerkingen
Zoekt u een kantoor te huur in Obdam? We bieden u nu een unieke ruimte aan te Obdam. Dit kantoor heeft een totale beschikbare oppervlakte van 107 m² te huur en ligt op Overweg 3 A in Obdam.
Heeft u interesse in dit object, vul dan het aanvraagformulier in. Wij brengen u rechtstreeks in contact met de makelaar of eigenaar van de ruimte zodat u direct een bezichtiging kunt inplannen of extra informatie kunt opvragen. Deze info niet juist?
Klik hier indien bovenstaande informatie niet juist is en u ons hiervan op de hoogte wilt stellen.