Asterweg 20 G1 1031HN Amsterdam
Kantoor te huur aangeboden op Asterweg 20 G1 in Amsterdam
Algemeen:
De representatieve kantoor-/ bedrijfsruimte ter grootte van in totaal ca. 110 m² (incl. omslag), wordt te huur aangeboden in een modern en eigentijds gebouw met eigen voorzieningen. Op het terrein is een grote diversiteit aan omliggende bedrijfsactiviteiten te vinden (o.a. IT, creatief, dienstverlenend) welke de locatie een zeer gewilde plek maken om vanuit te werken!
Unit G1 is te bereiken via de gemeenschappelijke entree en gelegen op de begane grond, omvat in totaal ca. 110 m² (incl. omslag entree) en kent de volgende indeling: entree, eigen keuken en toiletvoorziening in open kantoorruimte, met 2 ingebouwde kleinere kantoorunits.
Voorzieningen/ installaties:
Deze kantoor-/ showroomruimte is onder meer voorzien van: - betegelde vloer; - inbouwpakket met 2 spreekkamers voorzien van glazen scheidingswanden; - zelfstandige sanitaire voorziening; - eigen complete keuken, voorzien van o.a. gasfornuis en vaatwasser; - C.V.-installatie met vloerverwarming. - databekabeling en patchkast; - interne opslagkamer.
Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Buiksloterham" d.d. 21-12-2016 kent het gebouw de bestemming “gemengd" derhalve bestemd voor o.a. kantoor en bedrijven.
Voor de meest actuele stand van zaken en/of meer informatie verwijzen wij u graag naar de afdeling Ruimtelijke Ordening van de gemeente Amsterdam.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is direct verbonden met de Rijkswegen A10 via de S116, S117 en S118. U kunt in parkeren op het terrein direct naast de kantoorruimte. De binnenstad van Amsterdam bereikt u via de IJ-tunnel eveneens in enkele minuten.
Komt u met de fiets? Vanaf Amsterdam CS is het object is ca. 10 minuten met de pont te bereiken.
Komt u met het openbaar vervoer? Via buslijn 38 (elke 15 min) is het object vanaf Station Noord goed bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Er zijn 3 parkeerplaatsen op het buitenterrein beschikbaar tegen een huurprijs van:
• Prijs parkeerplaatsen buiten € 500,- per plaats per jaar excl. BTW
• Prijs parkeerplaatsen binnen € 1.250,- per plaats per jaar excl. BTW
Tevens bestaat de mogelijkheid tot het huren van extra parkeerplaatsen en/of opslagruimte in de parkeergarage, e.e.a. op basis van beschikbaarheid. Informeer naar de mogelijkheden.
Huurtermijn:
In overleg, uiterlijk tot 1 juli 2026.
Opzegtermijn:
Wederzijds, in overleg.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen ter grootte van 3 maanden huurverplichting incl. servicekosten te vermeerderen met BTW.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW. Verhuurder is bij vastgestelde huurprijs er van uitgegaan dat deze met BTW wordt belast. Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties zal verrichten. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 180,-- per maand exclusief BTW.
De servicekosten zijn ten behoeve van o.a.:
- huur en leging papier en restafvalcontainer uitsluitend voor het verwerken van kantoorafval;
- schoonmaken en onderhouden van algemene ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- schoonmaken en onderhouden van (parkeer)terrein en groenvoorzieningen;
- schoonmaken en onderhouden van de buitengevels;
- schoonmaken en onderhouden van het gevelglas aan de buitenkant en het gevelglas aan de binnenkant van de algemene ruimten;
- verlichting en elektra algemene ruimten in en om het gebouw;
- surveillance dienst t.b.v. de algemene ruimten;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van de toegangshekken en toegangscontrole;
- onderhoud, periodieke controle en keuring mechanische ventilatie in het gehuurde indien aanwezig;
- onderhoud, periodieke controle en keuring luchtbehandelingsinstallatie (indien aanwezig);
- onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische overheaddeuren in het gehuurde (indien aanwezig);
- onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische deurbediening;
- onderhoud, periodieke controle en keuring brandmelders, gebouw gebonden blusapparatuur, gebouwbewaking/storingsmelder;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van de verwarmingsinstallatie;
- onderhoud van hang- en sluitwerk algemene toegangsdeuren;
- onderhoud aan dakramen;
- bestrijding plaagdieren;
- administratiekosten ad 6% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten (welke in het voorschot zijn verwerkt).
Huurder draagt op eigen risico en kosten zelf zorg voor eventuele contracten ten behoeve van o.a.: - levering en vastrecht t.b.v. gasaansluitingen; - telefoon- en internetaansluiting; - schoonmaak van het gehuurde; - onderhoud van databekabeling en daaraan gerelateerde faciliteiten.
Eenmalige opstartkosten:
Huurder dient bij ingang van de huurovereenkomst eenmalig een bedrag van € 250,- excl. BTW te betalen ten behoeve van het aanbrengen/wijzigen van de naamsaanduiding op de postbus en het aanbrengen/wijzigen van het bord bij de bijbehorende parkeerplaats.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Oplevering:
Oplevering en aanvaarding in overleg.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: C.
EP1: 116,08 kWh (energiebehoefte – schil object)
EP2: 221,78 kWh (primair fossiel energiegebruik)
EP3: 0,0 % (hernieuwbare energie)
Geldig t/m 22-03-2032.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020 - 215 8800.
Kenmerken
Aangeboden als | Huur |
---|---|
Huurprijs | € 1.100 per maand |
Oppervlakte | 110 m² |
Bouwjaar | 2005 |
Gebruiksdoel | Kantoor |
Overige gebruiksdoelen | Bedrijfsruimte |
Voorzieningen | Pantry, verwarming, en kamerindeling |
Buurt | Buiksloterham |
Wijk | Noordelijke IJ-oevers West |
In de buurt
De 10 meest populaire buurten in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Felix Meritisbuurt (39), Coenhaven/Mercuriushaven (34), Leliegracht e.o. (34), Buiksloterham (28), Van Loonbuurt (23), Alfa-driehoek (21), Papaverweg e.o. (21), Bedrijvengebied Cruquiusweg (18), Cornelis Douwesterrein (18), Oostenburg (17)
De 9 meest populaire bedrijventerreinen in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Minervahaven Hempoint (33), Bedrijventerrein Cruquius (26), Papaverweg/Metaalbewerkerweg (17), Buiksloterham (15), Hamerstraat (13), Sloterdijk I (12), Cd 2-3 (10), Sloterdijk II (10), Cd 0-1 (8)
Over Amsterdam
Amsterdam heeft een oppervlakte van 219,53 km2 met ruim 873.338 inwoners.
Waar in Amsterdam staat ruimte te huur of te koop?
Asterweg (22) , Cruquiusweg (20) , Nieuwezijds Voorburgwal (19) , Albert Cuypstraat (18) , Kinkerstraat (16) in totaal van 0 straten
Vragen of opmerkingen
Zoekt u een kantoor te huur in Amsterdam? We bieden u nu een unieke ruimte aan te Amsterdam. Dit kantoor heeft een totale beschikbare oppervlakte van 110 m² te huur en ligt op Asterweg 20 G1 in Amsterdam.
Heeft u interesse in dit object, vul dan het aanvraagformulier in. Wij brengen u rechtstreeks in contact met de makelaar of eigenaar van de ruimte zodat u direct een bezichtiging kunt inplannen of extra informatie kunt opvragen. Deze info niet juist?
Klik hier indien bovenstaande informatie niet juist is en u ons hiervan op de hoogte wilt stellen.