De Wel 20 3871MV Hoevelaken
Kantoor te huur aangeboden op De Wel 20 in Hoevelaken
Het betreft een representatief en modern kantoorgebouw op een zichtlocatie aan de rijksweg A1 nabij knooppunt Hoevelaken. Het kantoorgebouw is de middelste van een drietal identieke kantoorgebouwen.
De business units in Hub House Hoevelaken zijn beschikbaar vanaf 35 m2 v.v.o. welke gelegen zijn op de 1e verdieping. Hub House Hoevelaken is voorzien van gemeenschappelijke faciliteiten zoals vergader- en presentatieruimte, lunchruimte en sportruimte.
Het kantoorgebouw is gelegen op bedrijventerrein Horstbeek. In de nabijheid zijn diverse gerenommeerde (inter-)nationale organisaties gevestigd, waaronder, Euretco, GE Healthcare, De Bubbelkoning en Yourizon B.V.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De bereikbaarheid van het bedrijventerrein Horstbeek is zonder meer goed te noemen. De op- en afrit nummer 14 “Hoevelaken" biedt in circa vijf autominuten afstand een perfecte ontsluiting op de rijksweg A1. Hierdoor is een uitstekende verbinding in de richting van de rijkswegen A1, A27, A28 en A30 gewaarborgd.
Openbaar vervoer:
Vanaf het kantoorgebouw is het treinstation Hoevelaken in circa 10 minuten lopen bereikbaar. Vanaf dit treinstation vertrekken op regelmatige basis treinen in de richting van Amersfoort, Barneveld-Zuid en Ede-Wageningen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal beschikbaar circa 622 m² v.v.o. verdeeld als volgt:
Unit | Oppervlakte in m2 v.v.o. | Huurprijs per maand | Beschikbaarheid
1 | circa 93,83 m2 | € 1.459,58 | Per direct
2 | circa 140,75 m2 | € 2.052,54 | Per direct
3 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
4 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
5 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
6 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
7 | circa 94,16 m2 | € 1.464,65 | Per direct
8 | circa 36,49 m2 | € 608,16 | Per direct
10 | circa 46,92 m2 | € 781,92 | Per direct
12 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
14 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
15 | circa 35,19 m2 | € 586,44 | Per direct
Huurprijzen per maand zijn inclusief de vaste servicekosten en inclusief internet, meubilair en te vermeerderen met omzetbelasting.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de gemeenschappelijke ruimtes.
PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over 56 parkeerplaatsen. Parkeernorm 1:50.
De kosten voor 1 (één) parkeerplaats bedraagt € 420,00 per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• (medegebruik) entree voorzien van een ontvangstruimte;
• gedeelde glasvezel internet/wifi verbinding op basis van 100/100mbps;
• elektrische zit-en sta werkplekken (bureau en bureaustoelen);
• onbeperkt gebruik verse biologische bonenkoffie en thee;
• huidige systeemplafonds voorzien van verlichtingsarmaturen en inbouwspots;
• huidige vloerbedekking;
• liftinstallatie en trappartijen;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• huidige luchtbehandelingsinstallatie (per ruimte regelbaar);
• huidige kabelgoten voorzien van elektra;
• huidige radiatoren;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke garderobe;
• gemeenschappelijke vergaderruimte;
• gemeenschappelijke pantry;
• gescheiden sanitaire groepen;
• medegebruik personenlift (8 personen/630 kg);
• huidige aanwezige pantry’s;
• huidige lamellen (waar aanwezig).
CIRCULAIR KANTOOR
De verhuurder hecht veel waarde op het circulaire gebruik van kantoren of werkplekken. Dit is onder andere terug te zien in de inrichting van de kantoorruimte. Zo is gekozen voor modulaire meubels, waarvan onderdelen kunnen worden vervangen en behouden. Verder worden de meubels hergebruikt in verschillende ruimtes waar alles nog mogelijk is. Daarnaast wordt gestreefd naar verlenging van de levensduur van de meubels, onder andere door reiniging of her-stofferen. Ook wordt om de paar jaar de kwaliteit van een bureaustoel gecontroleerd, op basis waarvan reparaties uitgevoerd kunnen worden om de levensduur te verlengen.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
SERVICEKOSTEN
In de All-in huurprijs is een voorschot servicekosten en zijn de volgende leveringen en diensten inbegrepen:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud en/of periodieke controle van de personenlift inclusief telefoonkosten;
• schoonmaak algemene en gemeenschappelijke ruimten;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• sanitaire benodigdheden;
• onderhoud groenvoorziening;
• onderhoud en/of periodieke controle brandbeveiliging;
• gasten WiFi;
• vuilafvoer;
• onderhoud en/of periodieke controle van de CV- en luchtbehandelingsinstallatie;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 1 (één) jaar zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Kenmerken
Aangeboden als | Huur |
---|---|
Huurprijs | € 586 per maand |
Oppervlakte | 628 m² |
Bouwjaar | 2001 |
Gebruiksdoel | Kantoor |
Voorzieningen | Topkoeling, inbouwarmaturen, lift, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, en kamerindeling |
Buurt | Hoevelaken-Oranjebuurt-Horstbeek |
Wijk | Hoevelaken |
In de buurt
De 10 meest populaire buurten in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Hoefkwartier (22), Buitengebied Leusden-Centrum West (20), De Hoef-Oost (19), De Wieken (12), Hoevelaken-Oranjebuurt-Horstbeek (11), Bedrijventerrein Vathorst-Zuid (9), Hoevelaken-Hogenbrink (6), Willem III (6), Bedrijventerrein Vathorst-Noord (5), De Brand (5)
De 10 meest populaire bedrijventerreinen in de omgeving om een kantoor te huren zijn: De Hoef (19), Vathorst (14), De Wieken Zuid (12), Hogenbrink (6), 't Spieghel-Deelplan De Plantage (3), Princenhof (2), Tolboom (2), De Wieken Noord (1), De Wijsterd (1), Euvelgunne (1)
Over Hoevelaken
Hoevelaken heeft een oppervlakte van 7,38 km2 en ligt in de gemeente Nijkerk, met ruim 43.600 inwoners.
Waar in Hoevelaken staat ruimte te huur of te koop?
Hogebrinkerweg (8) , De Wel (7) , De Beek (4) , Westerdorpsstraat (2) , De Brink (1) , Drs. W. van Royenstraat (1) , Oosterinslag (1) , Sportweg (1) , Veenwal (1) , Zuiderinslag (1) in totaal van 0 straten
Vragen of opmerkingen
Zoekt u een kantoor te huur in Hoevelaken? We bieden u nu een unieke ruimte aan te Hoevelaken. Dit kantoor heeft een totale beschikbare oppervlakte van 628 m² te huur en ligt op De Wel 20 in Hoevelaken.
Heeft u interesse in dit object, vul dan het aanvraagformulier in. Wij brengen u rechtstreeks in contact met de makelaar of eigenaar van de ruimte zodat u direct een bezichtiging kunt inplannen of extra informatie kunt opvragen. Deze info niet juist?
Klik hier indien bovenstaande informatie niet juist is en u ons hiervan op de hoogte wilt stellen.