Noordeinde 115 3341LW Hendrik-Ido-Ambacht
Bedrijfshal te huur aangeboden op Noordeinde 115 in Hendrik-Ido-Ambacht
De bedrijfs-/kantoorruimte maakt deel uit van een in 2018 opgeleverd bedrijfsverzamelgebouw en bestaat uit een kantoorgedeelte in twee lagen aan de voorzijde en een daarachter gelegen bedrijfsruimte die gedeeltelijk voorzien is van een entresolvloer. De bedrijfs-/kantoorruimte beschikt over een compleet en luxe opleverniveau en biedt uniek uitzicht op rivier De Noord.
De kantoorruimte heeft een oppervlakte van ca. 158 m² (verdeeld over twee lagen), is gelegen aan de voorzijde (rivierzijde) en bestaat op de begane grond uit de entree met trapopgang, alsmede een kantoorruimte met pantry en toiletgroep. De kantoorruimte op de verdieping is op dit moment door middel van een (demontabele) glazen scheidingswand ingedeeld als open werkvloer en vergaderruimte.
De achtergelegen bedrijfsruimte van ca. 157 m² is toegankelijk via een elektrisch bedienbare overheaddeur alsmede een separate loopdeur en beschikt o.a. over een onderheide betonvloer, verwarming en een entresolvloer van ca. 51 m².
De bedrijfs-/kantoorruimte is tevens voorzien van 40 zonnepanelen.
Locatie:
De bedrijfs-/kantoorruimte is gelegen op Businesspark aan de Noord en wordt begrensd door rivier De Noord en de Rietbaan aan de oostzijde en de doorgaande weg Noordeinde aan de westzijde. Het bedrijventerrein bevindt zich op korte afstand van de N915 (Brug over de Noord), waardoor de op- en afritten van rijksweg A15 (Rotterdam-Gorinchem) goed bereikbaar zijn. Gezien de ligging nabij het recept geopende Waterbusplein is de locatie eveneens per waterbus goed bereikbaar.
Afmetingen:
- kantoorruimte : ca. 158 m² (verdeeld over 2 bouwlagen);
- bedrijfsruimte : ca. 157 m²;
- entresolvloer : ca. 51 m².
Parkeren:
7 eigen parkeerplaatsen.
Bestemming:
Bedrijfsdoeleinden t/m categorie 5.2.
Energielabel:
A, geldig tot 17 november 2027.
Bouwaard/algemeen:
- onderheide betonfundering;
- onderheide betonvloer;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- opbouw staalconstructie;
- aluminium kozijnen/puien met isolerende beglazing;
- gevel: betonnenplint met geïsoleerde metalen gevelbeplating en luifel;
- geïsoleerd staaldak met bitumineuze dakbedekking;
- meterkast met aansluiting gas, water en elektra;
- brandblusmiddelen.
Voorzieningen/specificaties:
Kantoorruimte (in twee lagen):
- indeling begane grond: entree/hal met meterkast, trapopgang, toiletgroep en open kantoorruimte met pantry;
- indeling verdieping: door middel van glazen scheidingswand ingedeeld in open kantoorruimte en vergaderruimte;
- tapijt vloerafwerking;
- wandafwerking gesausd glasweefsel;
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen, vrije hoogte ca. 2,71 meter;
- wandgoten;
- verwarming door middel van cv-installatie en radiatoren alsmede vloerverwarming;
- koeling door middel van airco plafondunits;
- pantry met onder- en bovenkastjes en ingebouwde koelkast en vaatwasser op de begane grond;
- toiletgroep met voorportaal voorzien van fonteintje op de begane grond;
- hardhouten trapopgang naar de verdieping.
Bedrijfsruimte:
- monoliet afgewerkte betonvloer voorzien van coating, maximale vloerbelasting 1.500 kg/m²;
- vrije hoogte onder het staaldak ca. 6,10 meter;
- elektrisch bedienbare overheaddeur van ca. 3,92 meter breed en ca. 4,53 meter hoog met daarnaast een separate loopdeur;
- verwarming door middel van direct gestookte heater;
- verlichtingsarmaturen;
- diverse wandcontactdozen.
Entresolvloer:
- systeemvloer met een maximale vloerbelasting van 350 kg/m²;
- stalen trapopgang;
- valbeveiliging;
- vrije hoogte onder de entresolvloer ca. 3,01 meter;
- vrije hoogte op de entresolvloer ca. 2,92 meter;
- onder de entresolvloer bevindt zich op dit moment een extra spreekkamer/opslagruimte voorzien van systeemplafond met ledverlichting (vrije hoogte van ca. 2,87 meter) en koeling door middel van airco plafondunit.
Buitenterrein:
- verhard door middel van betonklinkers;
- ingericht met parkeerplaatsen;
- buitenverlichting wandarmaturen.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Huurprijs:
€ 3.950,- per maand exclusief servicekosten exclusief BTW.
Servicekosten:
Per maand wordt een vast bedrag van € 175,- exclusief BTW in rekening gebracht ten behoeve van onderstaande leveringen en diensten:
- periodiek onderhoud heater;
- periodiek onderhoud overheaddeur;
- periodiek onderhoud cv-installatie;
- onkruidvrij houden buitenterrein;
Bijzonderheid:
De in de kantoorruimte aanwezige airco plafondunits mogen door huurder worden gebruikt, maar maakt geen onderdeel uit van het gehuurde. Onderhoud, reparaties en/of vervanging komen voor rekening van huurder.
Vergoeding zonne-energie en slagboom:
Per maand wordt tevens een vergoeding van € 375,- per maand exclusief BTW in rekening gebracht ten behoeve van de levering van (zonne)energie via de door eigenaar aangebrachte zonnepaneleninstallatie (40 zonnepanelen) en de slagboom bij de entree van het terrein.
Huurperiode:
Bij voorkeur 5 jaar.
Huurbetaling:
Per maand vooruit.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de
huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Oplevering:
Op korte termijn beschikbaar.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kenmerken
Aangeboden als | Te huur |
---|---|
Huurprijs | € 3.950 per maand |
Oppervlakte | 315 m² |
Bouwjaar | 2018 |
Gebruiksdoel | Bedrijfshal |
Voorzieningen | Betonvloer, heater, toilet, pantry, airconditioning, inbouwarmaturen, en te openen ramen |
Bedrijventerrein | Antoniapolder |
Buurt | Antoniapolder |
Wijk | De Oevers |
In de buurt
De 8 meest populaire buurten in de omgeving om een bedrijfshal te huren zijn: Donkersloot (16), Antoniapolder (7), 1e Merwedehaven en omgeving (6), Ambachtszone (6), Vinkenwaard (6), Hoogendijk (4), Ter Steeghe (4), Bakestein (3)
De 10 meest populaire bedrijventerreinen in de omgeving om een bedrijfshal te huren zijn: Donkersloot-Noord (9), Antoniapolder (7), 1e Merwedehaven+Oostpoort (6), Ambachtsezoom (6), Donkersloot-Zuid (5), Ter Steeghe (4), Vinkenwaard (4), De Sandeling (3), Develpoort (3), Bakestein (2)
Over Hendrik-Ido-Ambacht
Hendrik-Ido-Ambacht heeft een oppervlakte van 11,90 km2 met ruim 31.258 inwoners.
Waar in Hendrik-Ido-Ambacht staat ruimte te huur of te koop?
Nijverheidsweg (6) , Kringloopweg (5) , De Veldoven (4) , De Wadi (3) , Het Tasveld (3) , Noordeinde (3) , Winkelcentrum De Schoof (3) , Ecologieweg (2) , Evertsenstraat (2) , Langesteijn (2) in totaal van 0 straten
Vragen of opmerkingen
Zoekt u een bedrijfshal te huur in Hendrik-Ido-Ambacht? We bieden u nu een unieke ruimte aan te Hendrik-Ido-Ambacht. Deze ruimte heeft een totale beschikbare oppervlakte van 315 m² te huur en ligt op Noordeinde 115 in Hendrik-Ido-Ambacht.
Heeft u interesse in dit object, vul dan het aanvraagformulier in. Wij brengen u rechtstreeks in contact met de makelaar of eigenaar van de ruimte zodat u direct een bezichtiging kunt inplannen of extra informatie kunt opvragen. Deze info niet juist?
Klik hier indien bovenstaande informatie niet juist is en u ons hiervan op de hoogte wilt stellen.