Karel Lotsyweg 6 3318AL Dordrecht
Kantoor te huur aangeboden op Karel Lotsyweg 6 in Dordrecht
Beschikbaar voor verhuur is deze instapklare kantoorruimte, gelegen op het Gezondheidspark te Dordrecht. De kantoorruimte bevindt zich op de zesde verdieping van het kantoorobject aan de Karel Lotsyweg, gelegen aan de promenade in de richting van de hoofdingang van het Albert Schweitzer ziekenhuis.
Het gezondheidspark is een centraal in de stad gelegen stadsdeel, waarbij vooral is ingezet op het versterken van de stedelijke structuur op het gebied van sport en zorg.
De bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto is goed te noemen. Er is een directe verbinding met het centraal station van Dordrecht en met de auto zijn zowel de A15 als de A16 gemakkelijk bereikbaar middels de verbindingsweg N3. In de directe omgeving is het mogelijk om (betaald) te parkeren.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Dordrecht, sectie N, nummer 5315 (gedeeltelijk).
Indeling
Ca. 781 m² Kantoorruimte op de zesde verdieping.
Voormelde oppervlakten zijn indicatief berekend aan de hand van opname ter plaatse, op basis van plattegrondtekeningen en informatie verkregen via bagviewer .nl. De oppervlakten zijn zo secuur mogelijk vastgesteld, doch mogen niet worden aangemerkt als verhuurbare oppervlakte zoals gedefinieerd door het Nederlands Normalisatie-instituut in bijlage B van NEN 2580.
Onder- danwel overmaat van het metrage zal nimmer (kunnen) leiden tot enige verrekening van de huurprijs en/of eventuele kosten bijkomende leveringen en diensten, tijdens de periode van deze huurovereenkomst met inbegrip van eventuele verlenging(en) hiervan.
Voorzieningen
Het object zal vrij van huur en gebruik (schoon en ontruimd) worden opgeleverd in de huidige staat met onder andere de volgende voorzieningen:
• Diverse ingebouwde werk-/ spreekkamers*;
• Vloerbekleding*;
• Raambekleding*;
• Buiten zonwering;
• Klimaatbeheersing (topkoeling);
• Vluchtroute aanduiding;
• Brandblusvoorzieningen;
• Systeemplafond* v.v. verlichtingsarmaturen* (verlichtingsarmaturen in gangzone);
• Gedeeltelijk verlichtingspanelen t.p.v. werkplekken*;
• Gescheiden dames en heren toiletten;
• Te openen ramen;
• Data*- en elektra aansluitpunten;
• Pantry v.v. aansluiting voor koffiemachine;
• Pantry v.v. 3 onder- en 2 twee bovenkasten;
De met een sterretje (*) gearceerde voorzieningen zullen “om niet" aan huurder ter beschikking worden gesteld. Huurder mag dus gebruik maken van deze voorzieningen, doch deze voorzieningen behoren niet tot het gehuurde. Verhuurder staat niet in voor de werking van deze voorzieningen. Eventuele vervanging of onderhoud van deze voorzieningen is geheel voor rekening van huurder. Deze voorzieningen dienen bij einde huurovereenkomst wel in het gehuurde achter te blijven.
Huurprijs
€ 140,00 per m² per jaar.
Bovengenoemde huurprijs is exclusief BTW, servicekosten en BTW over de servicekosten. Huur te voldoen bij vooruitbetaling per maand / per kwartaal.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vijf jaar met verlengingsperioden van vijf jaar.
Opzegtermijn
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf maanden tegen het einde van een huurperiode.
Omzetbelasting
Het uitgangspunt is dat Huurder het gehuurde voor tenminste het bij Wet vastgestelde of nader vast te stellen minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting, zodanig dat met de ondertekening van de huurovereenkomst zal worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien Huurder na de huuringangsdatum niet of niet meer aan dit uitgangspunt kan voldoen, zal de huurprijs worden verhoogd, zodanig dat Verhuurder wordt gecompenseerd voor de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid van het verrekenen van omzetbelasting.
Bijkomende kosten
Nader overeen te komen.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief BTW.
Huurovereenkomst
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.
Energielabel
Energielabel A. Een afschrift van het energielabel wordt bij oplevering als bijlage aan de huurovereenkomst opgenomen.
Datum van oplevering
In overleg.
Bestemmingsplan
Hier is vooralsnog geen informatie over te vinden op de website van de gemeente of op de website van Ruimtelijk Plannen.
Gebruik
Huurder is te allen tijde zelf volledig verantwoordelijk voor het aanvragen van de eventueel benodigde goedkeuringen en/of vergunningen van het bevoegd gezag om zich op locatie te mogen vestigen.
Indien na ondertekening van de huurovereenkomst blijkt dat het gebruik van Huurder strijdig is met de ter plaatse geldende publiekrechtelijke of privaatrechtelijke bestemming, kan Huurder de Verhuurder daar nimmer voor aansprakelijk stellen. Het toetsen of het beoogde gebruik publiek- of privaatrechtelijk is toegestaan, betreft volledig de verantwoordelijkheid van Huurder.
Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme
Als makelaar en taxateur zijn wij verplicht om aan de richtlijnen van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren terrorisme (Wwft) te voldoen.
Naar aanleiding van bovenstaande wetgeving dienen wij van verkopers en kopers een cliëntonderzoek uit te voeren, waarvoor de onderstaande stukken dienen te worden aangeleverd.
- Verklaring Uiteindelijk Belanghebbende(n)(zie bijgevoegd document);
- kopie geldig legitimatiebewijs van de tekenbevoegde (zonder foto en BSN);
- kopie geldig legitimatiebewijs van de Uiteindelijk Belanghebbende(n) (zonder foto en BSN).
Privacy
Ooms respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Disclaimer
De Verhuurinformatie is uitsluitend bedoeld om gegadigden in de gelegenheid te stellen onderzoek te (laten) doen naar de juistheid en de volledigheid daarvan. In dit kader geldt het volgende:
1. De beschrijvingen, afmetingen, gegevens betreffende de bouwkundige staat, foto's en alle overige gegevens zijn op basis van de thans bekende gegevens naar beste weten en kunnen verstrekt. Afwijkingen ten opzichte van de huidige situatie zijn derhalve mogelijk. De in de Verhuurinformatie opgenomen foto's en andere gegevens kunnen tevens andere registergoederen omvatten dan het betrokken registergoed.
2. Indien uit de Verhuurinformatie en/of gegevens direct of indirect een oordeel blijkt, is dat een persoonlijk oordeel van verhuurder dan wel haar bestuurders of werknemers en/of derden die door de verhuurder daarvoor zijn ingeschakeld, één en ander gebaseerd op de thans ter beschikking staande gegevens. Aan een dergelijk oordeel en/of de door verhuurder of door derden daarvoor gehanteerde maatstaven kunnen geen rechten worden ontleend.
3. Geen enkele medewerker van verhuurder en geen van de door verhuurder ingeschakelde derden (daaronder begrepen de vastgoedadviseur) is gemachtigd om met betrekking tot het registergoed (garantie)verklaringen te verstrekken.
Kandidaat en diens eventuele vertegenwoordigde kunnen zich nimmer jegens verhuurder dan wel haar bestuurders of werknemers of door verkoper ingeschakelde derden (daaronder begrepen de vastgoedadviseur) beroepen op de onjuistheid of onvolledigheid van de verhuurinformatie, noch dat hij niet voldoende in de gelegenheid is gesteld om zich te vergewissen van de juistheid en de volledigheid van de verstrekte informatie, noch dat hij niet in de gelegenheid is geweest elk ander onderzoek in de ruimste zin des woords te verrichten.
Deze vrijblijvende informatie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Voor de juistheid van deze informatie kan door Ooms Drechtsteden Bedrijfshuisvesting B.V. en haar opdrachtgever(s) echter geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde informatie enig recht worden ontleend. Deze informatie is niet bedoeld als aanbod. Door aanvaarding van de diverse vermelde condities of het uitbrengen van een al dan niet afwijkend aanbod worden de opdrachtgever(s) en Ooms Drechtsteden Bedrijfshuisvesting B.V. niet gebonden, ook niet tot het doen van een tegenaanbod. Een huurovereenkomst komt slechts tot stand door kennisgeving van een in alle opzichten (en derhalve ook op ondergeschikte punten) met een aanbod overeenkomende aanvaarding door verhuurder.
Kenmerken
Aangeboden als | Huren |
---|---|
Oppervlakte | 781 m² |
Bouwjaar | 1989 |
Gebruiksdoel | Kantoor |
Voorzieningen | Inbouwarmaturen, lift, te openen ramen, systeemplafond, toilet, pantry, en verwarming |
Buurt | Albert Schweitzerplaats |
Wijk | Dubbeldam |
In de buurt
De 10 meest populaire buurten in de omgeving om een kantoor te huren zijn: Beverwijcksplein en omgeving (7), Burgemeester de Raadtsingel en omgeving (6), 1e Merwedehaven en omgeving (4), Dordtse Kil III (4), Industriegebied Groote Lindt (3), Van Ravesteijn-erf en omgeving (3), Westpolder (3), Amstelwijck (2), Amstelwijck-West (2), Bleijenhoek (2)
De 10 meest populaire bedrijventerreinen in de omgeving om een kantoor te huren zijn: 1e Merwedehaven+Oostpoort (4), Dordtse Kil III (4), Groote Lindt (3), Amstelwijck; Bedrijven (2), Develpoort (2), Dordtse Kil II (2), Julianahaven (2), Amstelwijck-West (1), Handelskade (1), Mijlpolder (1)
Over Dordrecht
Dordrecht heeft een oppervlakte van 99,48 km2 met ruim 119.115 inwoners.
Waar in Dordrecht staat ruimte te huur of te koop?
Aventurijn (8) , Jade (8) , Voorstraat (8) , Johan de Wittstraat (7) , Kerkeplaat (7) , Olivijn (7) , Smaragd (7) , Calandstraat (6) , Spuiboulevard (6) , Kamerlingh Onnesweg (5) in totaal van 0 straten
Vragen of opmerkingen
Zoekt u een kantoor te huur in Dordrecht? We bieden u nu een unieke ruimte aan te Dordrecht. Dit kantoor heeft een totale beschikbare oppervlakte van 781 m² te huur en ligt op Karel Lotsyweg 6 in Dordrecht.
Heeft u interesse in dit object, vul dan het aanvraagformulier in. Wij brengen u rechtstreeks in contact met de makelaar of eigenaar van de ruimte zodat u direct een bezichtiging kunt inplannen of extra informatie kunt opvragen. Deze info niet juist?
Klik hier indien bovenstaande informatie niet juist is en u ons hiervan op de hoogte wilt stellen.